HISTÒRIA

Els inicis de l’actual Fundació Privada U.R. LARU venen d’una colla d’amics que es trobaven al Bar Restaurant Can Laru. Aquí és on es van engrescar a formar un equip de futbol (Penya Laru), que més tard es convertiria en l’actual LARU.

La colla d’amics va començar a creixer i al poc temps ja pensaven en poder dispossar de camp propi. La idea inicial era construir un camp de futbol amb vestidors i poca cosa més. El projecte inicial va anar creixent i va acabar amb l’actual complex esportiu.

El complex esportiu es va inaugurar el Juliol de 1975, en aquella epoca fer-se soci de l’Entitat era una oferta lúdica-esportiva que va encaixar molt bé en a la societat del moment.
De seguida es van crear seccions socials (secció juvenil, secció femenina, secció recreativa…), totes elles dirigides pels mateixos socis i que tenien com a finalitat organitzar esdeveniments socials.
Al llarg del temps el complex a sofert diferents canvis, ( des del any 2001 sóm una Fundació Privada esportiva ) uns marcats pel mateix canvi social, altres per les crisis económiques i per últim pel canvi generacional dels mateixos abonats.

Avui la Fundació Privada U.R. LARU és una entitat viva. Formada per moltes famílies i amb una gran oferta d’activitats. El que en un principi era un projecte de camp de futbol amb vestidors, avui és un gran complex esportiu que compte amb: Camp de futbol 11 i futbol sala de gespa artificial, tres pistes de tennis de terra batuda, dos pistes de pàdel, una pista de frontó, una pista de badminton, piscina exterior, gimnàs, sauna, banyeres d’hidromassatge, escola de tennis i pàdel, campus de futbol infantil i casal poliesportiu al estiu, bar restaurant, local social, parc infantil, zona de picnic, classes col·lectives dirigides , aparcament…