– INFORMACIÓ GENERAL

INFORMACIÓ GENERAL CAMPUS D’ESTIU U. R. LARU (MATARÓ)

Durant l’estiu la Fundació U. R. Laru de Mataró organitza a les seves instal·lacions, diferents campus per a que els nen/es puguin gaudir d’un estiu ple d’activitats esportives en mig de la natura.

El trets diferencials dels campus d’estiu de la Fundació U. R. laru son principalment:

El gran nivell d’instal·lacions disponibles que permeten poder fer un gran nombre d’activitats com futbol, pàdel, tennis, piscina, volei, basquet …dins d’un entorn natural i a l’aire lliure, fugint dels murs o ciment als quals acostumen a estar durant l’any.

L’equip professional que està al fron t de l’es activitats d’estiu constituït per educadors, llicenciats en ciències de l’activitat física i l’esport, mestres, tècnics titulats… que tenen com a principals objectius, vetllar per la seguretat i gaudi dels nens/es que acudeixen als campus.

L’alt nivell de satisfacció dels alumnes dels campus que fan que any rere any s’apuntin, gaudeixin i recomanin als amics a participar-hi.

En guany hem preparat 3 campus diferents per a que els nen/es puguin escollir el que més els motivi:

CAMPUS DE PÀDEL: Campus destinats a tots aquells nens/es que els apassioni el món del pàdel i vulguin aprendre o perfeccionar el seu pàdel (amb la col·laboració de Javier Casadesus (seleccionador Nacional de Catalunya))

CAMPUS DE FUTBOL: Campus destinat a tots els nens/es que vulguin un estiu ple de futbol i diversió.

CAMPUS POLIESPORTIU: Campus destinant a nens/es als quals els agradi l’esport i el joc i vulguin un estiu ple d’aventures practicant tot un grapat d’esport més o menys convencionals.

PODEU TROBAR MÉS INFORMACIÓ EN ELS APARTATS REFERENTS A CADASCUN DELS CAMPUS O TRUCANT AL TEL. 93 790 5 200

Document: FULL D'INSCRIPCIÓ (139.06 kb)