– CAMPUS POLIESPORTIU

CAMPUS POLIESPORTIU U. R. LARU

Un any més torna el Campus poliesportiu d’estiu de la Fundació Esportiva U. R. Laru.

Com a novetat des de la fundació us hem preparat un campus ple d’activitats esportives, recreatives i formatives per a tots els nens/es de 3 a 12 anys.

Us proposem tot un seguit d’activitats, jocs i tallers que tenen com a eix central l’esport, les activitats a l’aire lliure, els coneixement  de nous amics…, en un entorn natural i ple de diversió.

Dispossem d’una de les millors instal·lacions del Maresme per a la realització del campus, amb piscines d’estiu, pistes de pàdel, pistes de tennis, camps de futbol, sal d’activitats i tallers, restaurant amb cuina pròpia, zona de bosc i jardí.

També comptem amb els millors professionals per a dur a terme les activitats amb mentres d’educació física i monitors de lleure titulats.

VINE I GAUDEIX AQUEST ESTIU!!!!!!!!!!!

PER A MÉS INFORMACIÓ POTS DESCARREGAR-TE EL TRÍPTIC INFORMATIU O TRUCAR-NOS AL 93 790 52 00.