20 abril 2015

COMENÇA L’AVENTURA AMB ELS CAMPUS POLIESPORTIU D’ESTIU DE LA FUNDACIÓ U.R. LARU

Un any més, i amb la mateixa il·lusió de sempre, posem en marxa el campus d’estiu POLIESPORTIU de la Fundació U. R. Laru.Aquest any continuem amb “El campus més petit” un campus dissenyat pels més petits de la casa (els nens i les nenes de 3, 4 i 5 anys). Un campus ple d’aventures, a on els nens/es a través d’un eix d’animació podran gaudir el seu primer campus d’estiu tot realitzant un gran nombre d’activitats lúdiques amb multitud de jocs i tallers amb el segell dels campus d’estiu U. R. Laru.Per altre banda també i pensant també amb els pares, us hem proposat tot una sèrie d’ofertes i promocions per a que els vostres fills/es puguin gaudir d’un campus de primera.Us recordem que posem a la vostra disposició tres tipus de campus diferents per a que pugueu escollir el que creieu més adient per als vostres fills/es el campus poliesportiu, el campus de pàdel i el campus de futbol.

Pares i mares !!! enguany us oferim una molt bona promoció perquè tota la familia gaudiu de les nostres instal.lacions. Si apunteu al vostre fill/a a qualsevol dels nostres campus i us aboneu a la Fundació, no pagareu l’aportació inicial i a més gaudireu d’un mes gratuit*

Per a qualsevol dubte o aclariment també podeu contactar amb nosaltres al Telèfon: 93 790 52 00.

* Consulteu condicionsUs esperem de nou aquest estiu!!!!!!!!!!!!!