20 abril 2015

COMENÇA L’AVENTURA AMB ELS CAMPUS DE PADEL D’ESTIU DE LA FUNDACIÓ U.R. LARU

Un any més, i amb la mateixa il·lusió de sempre, posem en marxa el campus d’estiu de PADEL de la Fundació U. R. Laru.

Per altre banda també i pensant també amb els pares, us hem proposat tot una sèrie d’ofertes i promocions per a que els vostres fills/es puguin gaudir d’un campus de primera.

Us recordem que posem a la vostra disposició tres tipus de campus diferents per a que pugueu escollir el que creieu més adient per als vostres fills/es el campus poliesportiu, el campus de pàdel i el campus de futbol.

Pares i mares !!! enguany us oferim una molt bona promoció perquè tota la familia gaudiu de les nostres instal.lacions. Si apunteu al vostre fill/a a qualsevol dels nostres campus i us aboneu a la Fundació, no pagareu l’aportació inicial i a més gaudireu d’un mes gratuit*

Per a qualsevol dubte o aclariment també podeu contactar amb nosaltres al Telèfon: 93 790 52 00.
* Consulteu condicions